Varto'da JES nöbeti 23. gününde

Muş'un Varto ilçesinde JES projesine karşı Ekoloji Platformu Gençlik Meclisi'nin başlattığı çadır nöbeti 23'üncü gününde devam etti

Varto'da JES nöbeti 23. gününde

Artı Gerçek- Muş'un Varto) ilçesine bağlı Xwarik köyü sınırları içerisinde planlanan Jeotermal Enerji Santraline (JES) karşı kurulan çadır nöbeti 23'üncü gününde de devam etti.

Gimgim Ekoloji Platformu Gençlik Meclisi öncülüğünde başlatılan çadır nöbeti alanına "Varto halkı jeotermal enerji santrali istemiyor. Suyuma, toprağıma dokunma" ve "Doğamızı, inancımızı, geleceğimizi savunuyoruz" pankartları asıldı.

Gimgim'li ve çevre ilçelerden yurttaşların nöbete dayanışma ziyareti sürerken, nöbeti Taçî ve Zaçex köyü sakinleri devraldı. (MEZOPOTAMTA AJANSI)