Haluk Levent konser sırasında rahatsızlandı
Mide kanaması nedeniyle yoğun bakımda tedavi gören ve ardından taburcu edilen Haluk Levent, Tokat’taki konseri sırasında yeniden rahatsızlandı. Levent, izleyicilerden özür dileyerek sahneden indi.
Artı Gerçek- Tokat’taki bir programda sahneye çıkan Haluk Levent rahatsızlandı.
Şarkısını yarıda kesen Levent, seyircilere seslenerek “Özür dilerim, yaklaşık 10 dakikadır midem acayip ağrıyor. Biraz nefes almam gerekiyor, dinlenip geri geleceğim” dedi.
İzleyiciler, alkışlayarak Levent'e destek verdi.
Levent, fenalaştığını hissedince konserini yarıda kesti.
Geçtiğimiz günlerde mide kanaması geçiren ve yoğun bakımda tedavi olan sanatçı Haluk Levent, 22 Mayıs'ta taburcu olmuştu. (KÜLTÜR SERVİSİ)
Sarı Zarflar'a Almanya'da iki ödül birdenKültür - Sanat