DEM Parti'den Gezi mesajı: Demokrasi, adalet ve toplumsal barışın inşasından geçer
DEM Parti'den Gezi direnişinin 13. yıl dönümü nedeniyle yayımlanan mesajda, 'Gerçek bir demokrasi, adalet ve toplumsal barışın inşasından geçer' denildi
Artı Gerçek- Halkların Eşitlik ve Demokrasi Partisi (DEM Parti) Gezi direnişinin 13'üncü yıl dönümü dolayısıyla açıklama yaptı.
Açıklamada, "gerçek bir demokrasi, adalet ve toplumsal barışın inşasından geçer" denildi.
DEM Parti'nin sosyal medya hesabından yapılan paylaşımın tamamı
"Gezi Direnişi; yaşam alanlarına, haklarına ve geleceğine sahip çıkmak için bir araya gelen milyonların eşitlik, demokrasi ve özgürlük talebinin toplumsal hafızasıdır.
Bu ortak mücadeleyi kalıcı hale getirmenin yolu; gerçek bir demokrasi, adalet ve toplumsal barışın inşasından geçer.
Demokratik bir Türkiye, Gezi'nin ortaya koyduğu çoğulcu ve özgürlükçü ruhun yaşatılmasıyla mümkündür. Gezi'de yaşamını yitirenleri saygı ve özlemle anıyoruz." (POLİTİKA SERVİSİ)
Gezi Direnişi'nin 13. yılı için eylem çağrısıPolitika
Taksim Dayanışması 31 Mayıs'ta Taksim'e çağrı yaptıPolitika