Gezi'nin 13. yılı dönümümde Taksim'e abluka
Gezi Direnişi'nin 13. yıl dönümü dolayısıyla Taksim'de yapılacak açıklama öncesinde İstanbul Valiliği bir dizi kısıtlama kararı aldı
Artı Gerçek- Gezi Direnişi'nin 13. yıl dönümünde akşam saat 19.00'da Taksim Dayanışması tarafından yapılacak basın açıklaması öncesi İstanbul Valiliğince bir dizi kısıtlama kararı alındı.
Metro İstanbul'dan yapılan açıklamaya göre, İstanbul Valiliği'nin aldığı karar doğrultusunda bugün saat 13.00 itibarıyla ikinci bir duyuruya kadar;
M2 Yenikapı-Hacıosman Metro Hattı Taksim İstasyonu
F1 Taksim-Kabataş Füniküler ve
TF Maçka-Taşkışla Teleferik Hattı işletmeye kapalı olacak.
Şişhane İstasyonu'nun İstiklal Caddesi çıkışı yolcu kullanımına kapalı olacak.
Metro İstanbul ayrıca, Şişhane İstasyonu'nda yolcuların istasyonun diğer giriş-çıkışlarını kullanabileceğini duyurdu ancak Taksim İstasyonu'nda durmayarak seferine devam edeceğini açıkladı. (HABER MERKEZİ)
DEM Parti'den Gezi mesajı: Demokrasi, adalet ve toplumsal barışın inşasından geçerPolitika
Taksim Dayanışması 31 Mayıs'ta Taksim'e çağrı yaptıPolitika